Garanties en klachten

Bij Diy Cosmetics zetten we ons in om hoogwaardige producten te leveren die aan uw verwachtingen voldoen. We begrijpen echter dat er zich soms onvoorziene situaties kunnen voordoen, zoals schade tijdens transport. In dergelijke gevallen kunt u aanspraak maken op onze garantie. Indien uw bestelling beschadigd raakt tijdens het transport, staan wij klaar om het probleem op te lossen.

Neem alstublieft eerst contact op met onze klantenservice door een e-mail te sturen naar info@diycosmetics.nl. Vermeld hierbij uw ordernummer en voeg indien mogelijk foto's van de beschadigde artikelen toe. We zullen uw klacht snel en zorgvuldig behandelen.

Leidt dit niet tot de oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur. https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil

Tevens is het mogelijk voor conumenten in de EU om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.